dimarts, 16 de febrer del 2010

Sant Boi Decideix segueix caminant

Quant una persona, o un grup de persones, comença un projecte com es Sant Boi Decideix ha de tenir molt clar que pot rebre portades a la cara, i que es molt dificil que algú et rebi amb els braços oberts.

Ahir vaig assitir al primer Ple Municipal de la meva vida i si us he de confesar que vaig retrocedir, mínim 40 anys enrere - i això que en tinc 34 - però sentir parlar al regidor de Ciutadans va ser com si el NODO aparagues davant meu, en blanc i negre, vell, ranci....

La Moció que es va presentar a l'Ajuntament per dur a terme les consultes Populars per la Independència va ser segregada a un nivell baixissim, votant en contra els del PPCiutadans i PSOE, abstinguent-se els de ICV, nomes va rebre el suport d'ERC i CIU.

La intervenció d'en Josep Mª Cervello al principi de tot, em va agradar molt i el petit text que va llegir en Ricard Ros em va encantar...tot i així em vaig sentir estafada, traïda per la gent que suposadament, ha estat escollida democraticament a la meva Vila...consulta ilegal??, fer un referendum d'aquests pot portar a la crisi a Catalunya??, senyors, en quin mon viuen vostès, JA ESTEM EN CRISIS!!!! i el fet de preguntar una persona a una altre si vol que Catalunya sigui independent no farà canviar - ara per ara - el país així de cop...o si??

Sant Boi Decideix segueix endavant i durà a terme la consulta malgrat l'ensopegada d'ahir.

Decididament ja se en que invertiré els meus pocs diners, en lloc d'anar al cinema o al teatre, un dilluns al mes aniré a un Ple Municipal, que et fan riure i de vegades plorar i surt gratis....


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Quina sensació tens?