dijous, 22 d’abril del 2010

I demà.... a votar anticipadament!!!

Ara mateix falten 58 dies i 12 hores per que sigui 20 de juny i els nervis estan a flor de pell, tot està en marxa, un ja no es pot fer enrere del que sent, del que pensa, hi ha massa gent involucrada, masses ideies, masses coses a mitges i masses pors...ho reconec, tinc por, tinc por de no saber-ho fer millor, de no poder donar la talla, de bloquejar-me....

Les coses o es fan amb il.lussió o no es fan, i tot i tenir molta ilussió, sembla que la meva l'he anat perdent pel camí, i es que quant s'ajunten temes familiars, personals i intims que t'afecten d'una manera desmesurada l'únic que es pot fer és:

a) Marxar un cap de setmana, aïllar-te del mon, apagar el mòbil i no endur-te un portàtil.
b) Tirar la tovallola i plegar.

Jo he optat per l'opció A, recuperar-me a mi mateixa, interioritzar tot el que m'està passant, compartir-ho amb la persona que m'estimo i sobretot...tornar a ilussionar-me per la fita que m'he marcat.

 *******************************************************************

 Aparador Local Sant Boi Decideix! C/ LLuis Castells, nº 9

Demà, 23 d'abril de 2010, Sant Boi comença a fer el vot anticipat, tindrem una taula a la Rambla Rafael Casanova per tal que TU, que pots decidir, ho facis, sense pors i amb il.lussió. A banda de votar podràs comprar numeros pel sorteig d'un cap de setmana en un Hotel amb Spa, i també tindrem samarretes, clauers, imans de nevera i punts de llibre.

Els companys que estaran a la parada t'informaran de tot allò que vulguis saber, et donaran butlletes per fer-te Voluntari/a, i si formes part d'alguna Entitat podràs adherit-te també a Sant Boi Decideix!. No t'oblidis que si ets un Comerç de la nostra Vila i vols col.laborar amb nosaltres també ens podràs deixar les dades i ser un dels nostres Comerços Col.laboradors.

Volem recordar-te que la Consulta Popular sobre la Independència no rep cap subvenció pública, però necessita recursos econòmics per tal de poder-la finançar, així que no et quedis fora i fes una contribució al compte corrent  de la Caixa del Penedès 2081  007  19  3300060197.

1 comentari:

  1. Txelleta carinyu, molts ànims!!!!!!

    La teva fita, la que us heu marcat a Sant Boi, es durà a terme i gràcies a gent com tu que ho dona tot amb energia i ganes de fer coses.

    I no tinguis por dona, estic segura que el teu "chocolatito" t'anima a que no abandonis la lluita :-P

    Un petonas d'aquells que ens molen a tu i a mi, jajajajajajajaja

    ResponElimina

Quina sensació tens?